Thursday, February 3, 2011

PAS itu KAFIR

Salam 1Malaysia. Alhamdulillah. Akhirnya dapat juga AKU siapkan sebuah blog ini. Da lama sebenarnya terbuku di hati ini. Tapi asyik sibuk dengan urusan kerja. AKU antara jutaan rakyat Malaysia yang sentiasa mengikuti perkembangan blog. Rasa feel berjuang dalam blog ini.

AKU adalah seorang bekas AHLI PAS. Antara penyokong kuat HADI AWANG. Tapi sokong pun tak guna gak. HADI AWANG da macam kayu dalam PAS. Sekarang? Aku seorang ahli BEBAS. AKU keluar PAS tahun 2008 lepas je PAS sekongkol dengan DAP. Masih sedang merancang hendak masok UMNO. Tapi rileks dulu. 1 hari nanti aku akan masok jugak UMNO.

Antara blog pilihan aku yang memang layan aku BACA House PK, Gerakan Anti PKR, Pisau.Net, Ruang Bicara Faisal, Papa Gomo, Pejuang Maya, Double Y, Jiwa Paradox, Gunung Mat Cincang, Gelombang Rakyat dan banyak lagi la. AKU harap korang semua dapat menyokong usaha AKU join dan kongsi idea di dalam dunia cyber ini. Buat blogger-blogger yang aku sebut tu, AKU amat harap sangat tunjuk ajar dan sokongan dari mereka.

Salam... ADIOS

2 comments:

  1. selamat datang dan salam perjuangan

    blog anda sudah dilinkkan.

    ReplyDelete
  2. Salam,

    Terima kasih sebab sudi linkkan blog GT. GT dah link n follow blog anda.

    Selamat datang ke dunia siber, jom lanyak fuckatan... kasi hantam sama dia!!! yeeeehaaaaa..!

    Salam perjuangan dari Gerakan Timur!!

    ReplyDelete

Followers